Merhaba anneler ,
pandemi döneminde dogum yapıp yanına refakatçi almayan var mi aranızda . Virüsten dolayı sezeryanla bile dogum yapsan yanına kimseyi almıyorlarmış diye duydum ben daha 22 haftalığım ama moralim bozuldu . Şehir hastanesinde dogum yapacagım insallah başına böyle bisey gelen var mi ? Ben ilk doğumumda bir ay ayağa kalkamadım bile kafa da deli sorular 🙄