Mrb hanımlar 14+4 günlük hamileyim ikiz bebek bekliyorum arada bi aşırı mide ağrısı tutuyor sırtıma vuruyor ağrısı bununla beraber ellerimde omuzlarında ağrı uyuşukluk oluyor hiç hal kalmıyor mide sıkıştırıyor resmen dün akşam baya fenalaştım nefes dahi alamadım kıvrandım 3 hastaneye gittik doğumla alakalı değil dediler bakmadılar bu durumu yaşayan var mı aranızda yardımcı olur musunuz 😞