Aysglllll 28 haftalığım son aylarıma girdim diye yürüyüşe birazdaha önem verıyorum . İki gündür yürümemde karnımda sertlik oluşuyor normalmıdır acaba ?
Deletedmom95 Aysglllll çok yormayın kendinizi. Son ayda daha çok önemli yürüyüş tabi şimdide hareketsiz kalmayın ama yoracak kadar da değil
Nursahcan Aysglllll canım cok yorma kendını yürüuüs yap ama yoracak kadar degıl son haftalarda daha cok yap
Aysglllll Kalabalık yerlerde degıl ınsanların olmadıgı yerde yapmaya çalısıyorum yürüyüşü . Bayadırda cıkmıyordum covid yuzunden ıkı gundur başladım oyle sertlık görünce biraz endişelendim