Mrhb güzel anneler ve anne adayları benim size danışmak istedigim bir durum var 🙂 kış geldi ve rabbim nasip ederse Martn ilk haftasında oğluşumu kucağıma alcm hesaplamaya göre öyle yani , ondan önce yürüyüş gerekiyormş ama akşamları hava o kadar soğuk ki insan dışarı adım atamıyor o yüzden son iki ay istesemde cikamicam dışarı 🙄 doğum zor olurmu yürüyüş yapmayacağım için ,bide ilk gebeliğim 26 haftalık olacaz (26 hafta kaç ay onu da bilmiyorum 😄🤭) başka bişey daha YouTubda doktor tavsiyesiyelerinde sancıları elinizden geldiğince evde çekmeye çalışın diyorlar bnde acaba zor olurmu diye düşündm anneme sordm güldü sen o sanciya dayanacanda evde sancı çekecen dedi çok mu kötü acaba sancılar ne kadar açıtabilir ki 🙄 biraz aydinlatabilirmsnz beni lütfen 🙏💜