Elif14 Pandemiden dolayı hastaneye her zaman gitmiyoruz 8+3 haftalık hamileyim ve kalp atışını duymak için gitmedik daha 2 hafta sonra gtcez Allah korusun kötü Bi durum olsa kalp atışı olmasa anne de Bi belirti olur muydu ?
Pelin093 Elif14 hemen belirti olmuyo canm baya bi öyle kalp atimi olmayip krninda kalirsa kahverengi lekelenmen olur. Bence yinede dr gitsen iyi olur cünkü baskaman gereken vitaminelr kan ilaclari var
ESMAARAS Elif14 canım bence gıt guzel duzgun bır hastaneye cıft maskenı tak pandemı yuzunden nıye bebısıne bakmıyon belkı pragestan verır bısey verır