Kelebek97 ggzemmj Bende burada bekleyeyim. Eryamanda güzel doktor önerebilecek bir melek anne çıkar belki 🌸😘
ggzemmj Merveacar97 bende oraya götürdüm canım kesinlikle memnun kalmadım idrar tahlilihi verdiğimde idrarina kaka bulaşmış enfeksiyon olmadigi halde sonda idrari almaya kalktilar bebeğimden
Merveacar97 ggzemmj gercekten mı ben gitmeyeli oldu bırz doktorları hemşireleri mi degıstı acaba benim oglumada tek ora ıyı geliyordu
Hemsiremom ggzemmj ama bu olabilecek bi şey doğrusunu yapmışlar.8 yıldır çocuk acil hemşiresi olarak söylüyorum
ggzemmj Hemsiremom ama tekrar tahlil verdik hic bisey çıkmadı. Bana nasil yapmam gerektiğini soylemediler bile poseti elime tutusturdular meger o bölgeyi iyice temizleyip ondan sonra takmam gerekiyormuş
Hemsiremom ggzemmj aynen onu söylemeleri lazım ya da siz bilmiyorsanız onlar takmalıydı.kaka bulaşırsa falan atın yenisini takın diye uyarmalıydılar.
ggzemmj Hemsiremom beni kesinlikle uyarmadilar boştan yere sonda takmaya kalktilar ondan dolayi oraya karsiyim😒