Meryemkale Kızlar 13+6dayım ve 12. Hafta a başladığımda mide bulantılarım azalmıştı ancak 12nin sonralarında tekrar başladı ve çok şiddetli sizler neler yapıyorsunuz yardım edin kusmaktan bile korkuyorum artık çok sıkıldım😭😭😭😭😭😔😔
Oyagunaydin Meryemkale canım ben 6 aya kadar devamlı kustum şimdi 7 yiz tiksindigim kokusundan rahatsız olduğum bişey olunca yine oluyor
Eygm Meryemkale Allah yardımcın olsun ben 33 haftalığım şuna ama hala bulantım bar onzdy 8 mg içiyorum hala başlarda zofran 8mg kullandım o vizesiz zor bulunuyor diye Buda aynısı diye bunu kullanıyorum ben hamileliklerim hem kötü geçiyor ama en azından bu aralar kusmam durdu ara ara bulantım olsada idare ediyorum biraz pahalımillarlar siğorta karşılamıyor ama canımdan önemli değil diyorum
Meryemkale Oyagunaydin bi arkadaşımda öyle geçirmişti hamileliğin ama ben kusmaktan artık geçen gün gözüm kan çanağına dönmüştü ve hala öyle çok korkuyorum kusmaktan😔😔
Meryemkale Mom86 geçmiyo ya burda bazılarını okuyorum hamile olduğumu anlamıyorum bile diyorlar onları çok kıskanıyorum😭
Meryemkale Ya benimde ilk hamileliğim ve tam geçti artık rahatım dediğimde tekrar başladı geçen cuma günü acillik oldum 4 serum yedim kendime gelmiştim ama bugün yine çok bulantım var sadece yatıyorum😭😭
Mom86 Meryemkale bişi diyim mi kızımda bir defa bulantım geçti kalpten gidecektim 😂çocuğa bişi oldu diye hiç değilse bulantı var diye strese girmiyoruz bunda da açıkçası hareketleri hissedene kadar geçsin istemiyorum x😂
Meryemkale Buda doğru bende geçince acaba noldu bi anda demiştim ama yemek yiyebildiğim içinde çok mutluydum 🤣 şimdi artık onu hissedip güzel bi hamilelik geçirmek istiyorum 😭 🤢🤮
Mom86 Meryemkale hiç bridey geçmesi için dua ediuroum 🙄sakız bir ara iyi geldi evde sakız kalmadı onuda deneyebilirsin
Meryemkale Eygm tabiki canımızdan önemli değil ben yemek yiyemedim için üzülüyorum bebek aç kalır diye :( birde migrenim var yemek yemeyince başım tutuyo evde hiç bir iş yapamıyorum çaresiz kaldım yattığım yerde😭😭
Meryemkale Mom86 sakızı denemiştim ilk zamanlar ama acıktırdı ve yine yiyemediğim için işe yaramadı diyebilirim😭