Merveaslan34 Haticeada benimde erken doğum riskim var açılman olmadiysa korkma bana serum verdiler 2 tane sancilarimi durdurdular yatıyorum sürekli umarım erken gelmez
icegul Haticeada doğum sancıları başlamış ama acılma vs. Yoktu. Rahim boynunda kısalma vardı. Doğuma alıcaz demediler. Erken doğum olmasın diye tedaviye başlayacaz, erken olursa ciğerleri gelişmiş olsun diye iğne yapıcaz dedi. O yüzden yatırdılar
1prenses1prensim 30haftaligim bende 29+3 te kontrole gttgimde nst de agri cikti serum verdiler dusmustu dunden beri kasilma cok oluyo smdide hafif sirt agrisi oluyo ama bilmiyorum acana doğuma hazirlik mi normal mi
Haticeada 1prenses1prensim canm simdj belli olmuyor ki inşallah zmanunda doğum olur ama öyle şeylerde olabiliyor doğum felan yani
Haticeada icegul inşallah zamanında gelir canm bende yattım banada iğne vurdular geliştirici şimdilik bol istirahat yapıyorum dinleniyor um
icegul Haticeada yaa bende 29 haftalığım bugün yatışım yapıldı. Hangi şikayetle gittiniz de yatırdılar