Bedis37 kasılmam sürekli olduğu için nst de sancı çıktı mesela geçen acile gittim 1 cm açılmam vardı karnım sürekli sertleştiği için 2 tane büyük serum verdiler tabi sonra yine devam etti hala da ediyor karnım taş gibi ilaç kullanıyorum tekrar gidicem kontrole erken doğum olur yoksa 😔