ogluileannesi Bugün yarın adet bekleyenler ne durumdasınız? Benim günüm bugün ama hala olmadım. Her ay olan deli bel ağrım yok ama farklı bir ağrı var kalça ağrısı gibi, gelen giden de yok dün test yaptım negatif çıktı 😳
vuslatim34 ogluileannesi benimde 26 sıydı ama pazartesi adet oldum şun sıra bekliyorum aşılama için geldim ☹️
Umutlubekleyis1 ogluileannesi ayni benimde canim dun yaptığım erken gebelik testiydi negatif bugun olmam lazım suanlik bisey yok
iremgun ogluileannesi adetlerniz düzenli midir? Genelde yumurtlamadan 14 gün sonra belli oluyor diyorlar ama inşallah vardır🙏🙏 ben de 28ni bekliyorum 😊
ogluileannesi iremgun adetlerim çok düzenli canım hep uygulamanın gösterdiği tarifte başlar kanamam. 2 gün sonra 14 gün oluyor 🤔 bakalım artık inşallah olmam ya 😔
Mizgin2020 vuslatim34 hayırlısı olsun bebeğim senin için inşallah ilk denemede tutar bebişin seni sıkı sıkı sarılır sana canım benim 🥰🥰