Nisaa46 Kızlar kendimi şanslı hissediyorum benimki 11+2 ama baya belli neden bilmiyorum görenler hamilemisin diyolar bi yandan mutlu olduğum gibi diğer yandan tedirginim benim gibi olanlar varmı🤭❤️
kedidirokedi Nisaa46 bende 11+3 üm hafif yanlar dolmaya başladı ama karnım daha çıkmadı kotlarım bir tık sıkmaya başladı 😬
Dogacevikk Nisaa46 33+3 haftalık hamileyim sanki 4 5 aylık gibi iç karnım baya genişmiş çatlağım da yok denecek kadar az 🤷🏼♀️Görenler bu çocuk cüce olucak diyor ama boyum 1.78 eşimin de 1.84 bebeğim de 45cm erkek 2.100 gram yapı meselesi☺️
Mom86 Nisaa46 benim dümdüz bildiğin sırtıma yapışık 😂😂nerde büyüyor bu çocuk diuorum l 12 olcam yarın hiccc 😂😂
34_21_23 Nisaa46 ay ben 11+5 teyim mini mini minnak bir ayva göbek çıktı sabahları öyle tabi 😀 akşamları şişiyorum kocaman bir göbişim oluyor 😀
Nisaa46 Dogacevikk İnsan hamile gibi hissedemez çocuk hareket etmese😍inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız😌
Mom86 Nisaa46 sorma sorma.. kızımda da yoktu gerçi ama 15 haftada çıkmıştı az az ama.bunda çıkacak gibi durmuyor 😂😂
ssnnmmm Benimkide 11-12den beri belli oluyor hatta 16haftalıkken günün az mı kaldı diyen oldu 😂iç karınla alakalı sanırım
ExcitedMom Nisaa46 benimde 12 haftama giriyorum fazlasıyla çıktı iç karnın darlığından heralde hamile olduğum gayet belli oluyor şimdiden
Sezensu Nisaa46 Bunu şans olarak görmeyin bence ilerde sizi çok zorluyor büyük karın ne kadar geç çıktı o kadar iyi eğilip kalkmak iş yapmak giyinmek ayakkabı giymek bile eziyet oluyor karnın büyüyünce 🙈