Fatma74 Meraba arkadaşlar 12+5 lik süreçteyiz. az yemek yesem miğde bulantılarım artıyor , Biraz fazla yesem aşırı şişlik ve gaz oluyor çok rahatsız ediyor ne yapacağıma bi türlü çözemedim 😔 birde sizce cinsiyetimiz ne☺️ .
Baobap Fatma74 ben size çözüm sunamam zira aynılarını yaşadım. Ama iyi bir haber verebilirim. 16+2 yim şu an ve tüm sıkıntılarım geçti. Hepsi geçiyor. Biraz sabır😊
Fatma74 Doktorum cinsiyet için dün “%60 erkek ama şimdi net bişey söyleyemem ,bazen kızlarımız de bizi şaşırtıyor.1 ay sonra daha net belli olur”demişti
Nur_tanem plakayerli 🤣 kese fasulye gobiyse erkek ve solda ise yuvarlak kese ise kız diyorlar tahmin bizimki canım Rabbim bilir ucundaki çıkıntı karşıya bakıyorsa kız havaya bakıyorsa erkek 🤷🙈😍
Baobap Fatma74 hiç şüpheniz olmasın😊 dert insanın başındayken hiç gitmeyecekmiş gibi geliyor. Ama gidiyor kesin bilgi🙈
Alininannesii1 https://imgyukle.com/i/TUY2bS Kizlarrr canlarrrr bana da yorum yapar misiniz cok heyecanli anne :) ?