mucizemibeklerken17 kuzum önce çok Allahtan iste ve Sürekli dua et. Bende polikistik över sendromu vardı. Evlenmeden önce gitmediğim doktor kalmamıştı. Bir doktorum hatta suratıma sen hamile kalamazsın çok zor demişti. Öteki doktorlarım tedaviyle kalkabilirsin demişti. Senelerce o kadar çok üzüldüm ki çocuğum olmayacak diye korkuyla yaşadım. Evlendim, eşimle balayına gittik ve hamile kaldım. Nasılsa çocuğumuz zor olacak diye korunma gereği duymamıştım :) Şimdi 11+5iz. Rabbim sana da nasip etsin inşallah 🤲