Cananhafsa BuseTrkhan bende öyleyim 1 aydır resmen yanıyorum doktoruma sordum yaz gebeliği böyle oluyor dedi ama kilo da tetikliyormuş
Fatmasp Hamileysen yanarsın 🤣 allahtan başlardasın daha 32 33 haftalık olupta yanmak çok kötü yatakta dönerken bile ateş basıyor 🙄 geçmiş olsun yaz gebeliği cidden zor hele son zamanlara gelince