Elbet-birgun-kavusacagiz Lilatmz uniqon sayfaya bak canim kuzenim yaptirdi ordan cok memnun kaldi kumasi faaln yumusacik renginde asla solma olmadi
Ayferol0 Lilatmz serminin nakış dünyasından yaptırdım 10lu çok güzel geldi yumuşacık yıkadım da yani hiçbir şey olmadı
esradgzl Gd1992 bende ordan yaptırdım hem hastane çıkışı hem nevresim bnde memnun kaldım ilgilide bir bayan.
Lilatmz eymenMomy_ Ttugbatrn Acemianne27 Ayferol0 teşekkürler öneride bulunduğunuz için inceleyeyim sayfaları ☺️
Ebruyavuz0 Ayferol0 Bende bugun ordan sipariş verdim nasıl memnun kaldınız mı kaç gün içinde elinizde oldu?
MKkubra Acemianne27 bende bu sayfada yaptırdım gerçekten güzeldi ☺️ Ama nakış işleme yaptıracaksanız elinizi hızlı tutmanız gerekir malum 1 ay önceden sipariş alıyorlar ☺️ https://hizliresim.com/vS79b6
NeslihannK Lilatmz butikbebecik sayfasından 11 ’li hastane çıkışını kargo dahil 150 tlye yaptırdım kendi istediğim model ve isimle baskıya girmeden once ve sonra devamli fotoğraf atiyolar yıkadım solma çekme vs yaşamadım tavsiye ederim kuzum
Minnak_anne21 Lilatmz butikbebecik tavsiye ederim harika kumaşı var solma yapmıyor yıkandı kaç defa bide çok uygun
Umutcumunannesi Minnak_anne21 şuan indirimli fiyatı 150 lira 3 günlük fiyatmis siz ne kadara almıştiniz normal fiyatını biliyor musunuz
F-Gemi Lilatmz bende nakış olarak ismini yaptırdım baskılar yıkandıkça soluyor nakışla işlemesi daha uzun ömürlü. rosebaby_design sayfasından yaptırdım [url=https://hizliresim.com/ekY41x][img]https://i.hizliresim.com/ekY41x.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/JW4RHe][img]https://i.hizliresim.com/JW4RHe.jpg[/img][/url]
Ayferol0 Ebruyavuz0 Evet memnun kaldım gerçekten çok güzel geldi hepsi 1 haftaya kalmadan aldım kargoyu 😊