28 günde bir oluyorum hiç adetim sasmaz.. 1 kasımda olmam gerekirken 19 kasımda kanama yasadım dün doktora gittim vajinal ultrasonla baktı adet olmamıssın dedi gebelikte gorunmuyor ama kan testi yaptır dedi. Duphaston verdi boyle bir durum yasayan oldu mu adet olduğumu dusundum ama doktor adet olmamıssın deyince kafam karıştı kanama yasayıp hamile olan oldumu yada böyle bir durumla karsılasan