[silindi] bu tarz konuşmanızı başka postlarda da gördüm dünyaya getirmek bencillik diyip duruyorsunuz evladımız sağlıklı dogdu herşey yapıldı hiçbir aksilik yok tam istediğiniz gibi herşey
doğduktan sonra rahatsızlandı yada ileriki yaşlarda Allah korusun kalıcı bir rahatsızlık çıktı sakat kaldı yada başka bir durum o zaman o çocuğu öldürecek misiniz yada basınızdan atacakmisiniz? Düşüncenizi değiştirin en azından her posta bu düşünceni yazmaktan vazgecmeni tavsiye ederim Rabbimin verdiği canı sadece o alır
Oldu ki karnındayken aldırdın belki bir daha anne olamayacaksin yada sağlıklı bir evladın olmayacak bunu senin için demiyorum yanlış anlama herkes için benim için bile geçerli
Herkesin imtihanı farklı rabbim kimseye kaldıramayacağı şeylerle sinamasin
Evlatrimizi sağlıkla alalım kucagimiza ,🙏