Ssaree düzensiz sancınız var ve bebek kalp rıtmı hem düşmüş hemde yükselmiş canım bebek sıkıntılı oluyor bu rıtım boyle olunca bendede bu sekılde nst cıkmıstı bebek sıkıntıda ve erken dogum rıskın var demişti doktorum oksapar ıgne ve sancı ıcın hap vermişti 32 haftalıkken 1 hafta durabıldı bebeğim 33 haftalıkken acil sezeryana alındım kordon 2 tur boynuna dolanması ve ellerıne ayaklarına dolamıs kalp rıtmı dusuyordu nst de ama tabıkı herkezde farklı olur bu durum benım yazdıklarımı herkez yasıcak diye birsey yok kendınızı uzmeyın yanı doktorunuz daha sağlıklı bılgı verir doktorunuzu dınleyıp harrket etmenız daha sağlıklı