Kızlar gecende post açmıştımm kontrol cuma gunu ama ben merak ediyorum basına gelen varmı nedenını anlamadım cünkü 3 5 gündür gün iicnde özellikle akşamları karnımın sağına toplanıyor bebegimmm ve uyutken ilk defa sırf o toplanma canımı yaktıgı ıcın uykumdan uyandım gece ve sabah kalltıgımdada toplanmış bi şekilde uyanıyom ayaga kalktıgımda gecıyor 37+1 immm