nazlibaharim benim 25. Haftamda kanamam olmuştu canım çok değildi ama kırmızı renkteydi bir gün hastanede yattım düşük riskine karşı iğne, progestan fitil ,sabah akşam antibiyotik serum taktılar doktor ultrasondan da alttan da muayene etti bi sıkıntı yok çok şükür ama doğuma kadar progestanı kullanmaya devam edeceğim