Didem34 kan ilacına 12. Haftada başlanıyor normalde değerlerin dusuk
yda normal olmasına bakmıyorlar bile standart her gebeye veriliyor zaten amaç depolar boşalmadan doldurmak. Banada başta ferrum vermisti ishal yapti beni sonra feramat verdi onu kullanıyorum doguma kadar d vit ve feramat devam.