Hanımlar kan tahlili verdim. 20+6 haftalıgım. Demirim düşük cıktı 19 falan. Doktorumla telefonda görüstüm 20 haftadan sonra veriyorm zaten demir ilacnı falan dedi neyse eczaneden SİDEFER al günde 1 kez iç dedi. Bu ilacı kullanan var mı? Bayada pahalı 97 lira 🤦♀️ Şaşe,tablet ve damla olarak varmıs hangisini almam gerektiğinide söylemedi tekrardan sordm yanıt bekliyorm. Sizler kullandınz mı?