Mrzy28-c Kızlar çatlatmasan sonra 13 .gün testim negatif ama gölge gibi bişi var sizce artık umudumu kesmeliyim yoksa hormonlardan dolayı iğnenin etkisini geçti böyle ne olur yardım edin :(
Gzmm34 Mrzy28-c biraz daha bekle iğnelerin etkisi kalmamıştır.Ya da direk gidip kan ver için rahat etsin
yasen1 Mrzy28-c kaçıncı gunu yaptığımı hatırlamıyorum ama böyle hayalet çizgi çıkmıştı oda testi yaptim.negatif di bıraktım sonra 2 çizgi hayal mayak gordum sizin gbi iğneden dedim sonra hasta olmasin test yaptim yine surekli koyulaşmaya başladı şükürler olsun umarim.sizdede vardir🤲🏻😍
Mrzy28-c Umtlanne evet cnm ilk testim bu ama gölge var gibi kurudukça oldu yani iğnenin etkisi dahi yok
Mrzy28-c Umtlanne ben çok su içerim iğnenin etkisi gitti galiba şimdi böyle negatif mi olacak hep pozitife donermiydiki acaba adete de var daha yani
Mrzy28-c Mrzy28-c gölgeyi sadece ben görüyorum ama 2. Çizgi var napsam ki yaa anlamadım hiç şimdi arabaya koyulaşmadınız mı bekliycem erken mi yaptım ki
Mrzy28-c Mrzy28-c bide erken gebelik testi yaptığım olandaydı çıkardı heralde ilk günü satmayınca 12 gün oluyor iğne etkisi bile kalmamış yani bu gölge ne anlamadım
MinikRC Mrzy28-c foto at bakalım canım.Bazen aşırı silik çıkıp kurudukça koyulaşıyor öyle mi oldu? Belki geç döllenme olmuştur
Gzmm34 Mrzy28-c sabah ilk idrarınla yap canım bende aşılama oldum 11.gün akşam yaptım bişey çıkmamıştı 12.gün sabah ilk idrarımla yaptım silikte olsa çizgi çıktı
kelebekmisali1 Mrzy28-c canm sonucta hic cikmamis degil, hem daha erkenki onemli olan adetinin gecmesi😘 hemde bak gölge gibi cikmiş hic cikmayanlar var😌 Allah var gam yok🙏🙏
Umtlanne Mrzy28-c benim de aynı negatifi gördükten sonra umudu kestim. Adeti bekliyorum ama gelen giden yok