Smysmysmy Hamisle benim de 5+6 da kese göründü bebek görünmedi . Hem de alttan bakıldı. Doktor normal dedi iki hafta sonra gel kalp atışını duymamız gerekir dedi. Cuma gidicem 7+6 olmuş olacak inşallah duyarız.