aylul0 ben ilk gittiğimde 1.5 saat sıra beklemiştim doktor doğuma gitmiş. Bekle bekle sıkıştım tabi. Sonra girdim doktor baktı idrar torbamız da baya doluymuş dedi utancımdan kızarmıştım 😒 şimdi ultrasona girmeden 5 dk önce tuvalete giriyorum. Bana hiç sıkışık gel falan demedi.