Herkese merhaba. İkiz erkek bebeklerim olacak. 30 haftalık olduk.Erken doğum yapmak istemiyorum, tam vaktinde doğum yapan ikiz anneleri nelere dikkat ettiniz? Kuveze girmesinler istiyorum 🥺
Bildiğim kadarıyla kuveze girmemeleri için 36 haftalık ve 2 kilonun uzerinde dogmalari gerekiyor. Bebekleri kuvoze girmeyen anneler veya ikiz bekleyen anneler siz nelere dikkat ettiniz/ediyorsunuz? Son haftalarda kilo alımını nasıl sağlayabiliriz?