Merhaba arkadaşlar sonunda ben de aldım oğlumu kucağıma ve hikayemi yazabilirim. İkinci hamileliğim ve 4,5 yaşında bir kızım vardı. Kızım 39+2 de epiduralli normal doğum ile 3800gr 50 cm doğmuştu. Oğlum ise 35. Haftada erken doğum belirtileri göstermeye başladı önce magnezyumu ikiye çıkardık 37. Haftaya kadar dayansın dedik. 37. Haftanın sonlarına doğru nst de sancım çıktı ve apar topar muayeneye alındım ve şok 3 cm açıklık vardı. Doktor ve ebe 1-2 güne doğurabileceğimi söyleyerek eve gönderdiler. Bir anda neye uğradığımı şaşırdım ve hazır değilim diye ağlamaya başladım 🤦🏼♀️ O günden sonra kasılmalarım olmadı. 😓 birkaç gün sonra tekrar düzenli sancılar gelmeye başladı ve kendimizi hastanede bulduk. Ebe tekrar baktı ve doğum sancıları başlamış dedi, sancımı evde çekeyim diye eve gönderdiler, ama sancım yine gitti 😦 bu arada 39+2 olmuştum. Doktorumla sonunda doğuramayacağıma kanaat getirdik ve 19 Mayıs’ta suni sancı ile doğumu başlatmaya karar verdik. Bu arada Doğum iznine erken çıktığım için raporun bitti raporu uzatmak için kontrole gittiğimizde bebeğimin 4kg olduğunu ve ertesi gün doğumu başlatacağımızı söyledi doktorum. 39+4te hastaneye yatışım yapıldı. Sabah 9da suni sancı verilmeye başlandı ağrılar 3te kendini göstermeye başladı. Bu doğumu da epidural yapmak istiyordum ancak ağrım artmadığı için doğumu geciktirir diyerek erteledik hep, bu arada açıklık hızlı bir şekilde ilerledi. 5-6 cm olduğunda sıcak banyo yaptım sancılar biraz daha arttı ancak gençliğimde çektiğim adet sancılarım sağolsun bu sancılar çok ağır gelmiyordu. 7-8 cm olduğunda artık baya sancım vardı ve sürekli yürüyordum. Ebe büyük tuvaletin gelmiş hissi olduğunda mutlaka haber ver dedi ve sürekli soruyordu doktora haber verdi ve 10 dk içinde doktor geldiğinde çatala alındım artık yürüyecek konuşacak takatim kalmamıştı. doktorum sancı geldiğinde ıkınmamı söyledi. Ve böylece Doğum başladı artık sancılar rahatsız etmiyor sadece ıkınma hissi oluşuyordu. Kuvvetli ıkınma hisleriyle ıkınmaya devam ettim ve sonunda oğlum doğdu. Son zamanlar gerçekten zorluyor bilincim kapandı sanki ama çok kısa süren bir süreç ve doğunca geçiyor hemen. Bebeğim 4140gr ve 53cm 16 Mayıs saat 19:20 de doğdu. Kesi yok ancak yırtılmam oldu 2 tane iç dikişim var. Dün evimize çıktık ve bugün de yenidoğan sünnetini yaptırdık. İkimiz de çok iyiyiz şükürler olsun. Kanamam yok denecek kadar azaldı. Bebeğim emiyor ve hiç mama vermedik. Kızım emmemişti çok üzülüyordum hep dua ederdim oğlumun emmesi için dualarım kabul oldu çok mutluyum. Normalde hayatta normal doğum yapamazdım çok korkuyordum kimse de benden beklemezdi ama başardım şükürler olsun 💪🏻 Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın inşallah 🙏