melme aminnn canım sağlıkla gelsinler inşallah. Maşallah seninkilere de.. benim ikisi hareketli ama bir tanesinin hareketleri daha düzenli ve sert tekme atıyor falan:) ama diğeri düzensiz ve daha az sadece ufak küçük dönüşler gibi oluyor. Doktora bugün söyledim ikisi iyi görünüyor belki biri daha az yaramaz olacak dedi sadece:) sen de korkma az bile olsa hareket varsa sorun yoktur canim