Bunda utanıcak ya da kötü hissedicek bi durum yok. Çok çok tatlı bi durum bence. Yaşı 43 diyorsunuz, çok genç bi yaş. O yaştan daha ileri yaşlarda ilk çocuğunu doğuran nice anneler var. Elalem ne der düşüncesini atsın bi kenara, çünkü o elalem zaten hep konuşucak, ha 23 olmuş yaşı ya 43 olmuş, elalem hepsine bir bahane bulur zaten.
Tek zorluğu fıtık ameliyatı olması ve kilo kısıtlaması olabilir. Kilo için gebelik takibiyle birlikte bir diyetisyenle birlikte ilerleyebilir, ki aklıma başka çözüm gelmiyor zaten. Ameliyat ağrıları için bir önerim yok malesef ama, güzel bir gebelik takibi ile herşey yolunda gidecektir eminim. Biraz ağrı sızı ise nazar boncuğu olsun artık.
Çok tatlı bi durum ama 🙂)