uraluygar Kizlar 8+2 haftalik hamileyim. Dun rutin tahliller yapildi ve aclik sekerim 103 cikmis doktor hafif bi yukseklik var dedi. Oglumda hamileligimde de kan sekeri dusuklugum vardi. bu yukselme cok ciddi bir yukselmemi acaba?
Basak0503 uraluygar benimde 113 çıktı gizli şeker olarak görünüyor dedi ve bana hemen diyet verdi. Ve bir haftalık çizelge verdi şeker ölçme aleti aldırttı ölçüp yaz diye. Cuma günü kontrole gideceğim inşallah sıkıntı yoktur
uraluygar imren91 ahh evet makarna ve tavuk sote yemistim aksam yemeginde ama biraz fazla kacirmistim
Elfylmz032 Ben de geçen gittim tahlile o gece pasta yemistim açlık şekerim 112 çıktı daha sonra başka yere gittim bi kaç gün sonra şekerim 84 çıktı tahlil yaptırmadan önce ki gün ağır bişey yediyseniz cok etkiliyor pilav makarna bile etkiliyormus
uraluygar Elfylmz032 makarna ve tavuk sote yemistim aksam yemeginde biraz fazla kacirmistim yemegi ama