Sevgican1 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ama bulantım çok oluyor özellikle sabah kalktığımda istifar ediyorum sizce iyi gelen bir öneriniz varmı ?
Eczmery123 Sevgican1 benim 15 hafta gibi bulantılar azaldı. Sindirimi zor şeyler yememeye çalıştım. Genelde yudum yudum az az çorba içtim. Meyve filan yedim. Su içince de birer yudum içtim aç karna. Et filan yeyince direkt kusuyordum.
idiloska Sevgican1 ayva. Benim en en sevdiğim şey ayva yemek. Bastırıyor. Leblebi, tuzlu kraker çubuk yani, elma, ayva, patlamış mısır, salatalık. Bi de limon koklamak. Benimkiler bunlar.
Sevgican1 Eczmery123 evet bende ağır yemekler yiyemiyorum genellikle kahvaltı tarzı şeyler tüketmeye çalışıyorum inşallah erkenden geçer şu bulantı 🙏❤️
Sevgican1 idiloska bende hep limon kolanyasıyla geziyorum bulantısı alsın diye teşekkür ederim önerileriniz için 😊🙏🤰
Sevgican1 NefesDeniz bende bitane bulantı hapı var bugun gösterdim ama doktorum hiç ilgilenmedi kalp atışı dinlemeye gittim 1 saniye zor duydum dışarı çıkardı 😔
NefesDeniz Sevgican1 Aa neden böyle bişi yaptı ki keşke tekrar tekrar söyleseydiniz. O sizin doktorunuz ilgilenmemek ne demekmiş sonuçta bulantınız var ve bu gün geçtikçe daha yoğunlaşıp sizin hareketlerinizi iyice kısıtlayabilir. Devlet hastanesi mi neresi burası?
Sevgican1 NefesDeniz evet malesef devlet hastanesiydi ilgilenmediler gerçekten özele gidicem bu gidişle 😔🙏
NefesDeniz Sevgican1 İlk defa mı gittiniz peki bu doktora yaptıkları hoş değil hemde kalp atışı dinlemeye gitmişsiniz 5 dk sizi rahatlatacak güzel bir kaç kelime söylese dili mi eskir yani..eğer varsa böyle bir bütçeniz özele gitmekte fayda var en azından derdinizi anlatabileceğiniz biri olur karşınızda..hoş devlet hastanesinde her doktor böyle olmaz size denk geldi demek ki sıkmayın canınızı
Sevgican1 NefesDeniz evet ilk defa inanın bugün gittim doktora 6 haftalık 2 günlükmüş onuda ben sordum onu bile söylemedi yani bikerelikte olsa özele gidicem dinliyemedim bile kalp atışını bugün 1 saniyelik bir şeydi eşimde geldi dinlemek için hevesle onu almadılar hadi onu anlarım pandemiden dolayı bari 1 dakika dinletseydi eşim için video çekicektim ama malesef ilgilenmediler 😔
karabc Prilam kesmedi bak 22 haftadayım hala aynıyım zolax iste doktordan. Ben hep patlamış mısırla idare ettim halada öyle
Kubosunyavrusu Sevgican1 bende 7 haftalık hamileyim ölüyordum bulantıdan telefona bile bakamıyordum yemek koku hiç bişey ne yiyordum ne içiyordum tuzlu çubuk kraker seviyorum meyve yiyorum birde doktorum ilaç yazdı prilam onu kullanmaya başladıgımdan beri ayağa kalkıyorum birşeyler yiyorum çok şükür. En sevdiğim şey domates salatalık peynir 🤰🏻
Sevgican1 Kubosunyavrusu evet banada ondan verdiler sabah bitane içiyodum ama bugün yatmadan öncede deniycem inşallah faydası olur 🙏🙏
Babyto-Mom Sevgican1 Canım bende gittim bugün doktora devlete gidiyorum malesef bende 9+4 deyiz. Malesef bende kalp atışını dinlemeye gittim dinledimmi dinlemedimmi onu bile bilmiyorum herşey normal dedi. Bi de insanı azarlıyolar yaa. Ben gittiğim doktor yokmuş servise gitmiş baya bekledik sonra beni çağırdı gittim odaya doktor yoktu meğer içerdeymiş bende görmedim. Asistana dedimki doktor geldi mi dedim sadece sanki seni kescem dedim bi devirdi gözleri gelmese seni niye çağırıyım falan yaptı şöyle bi sinir oldum