Se3008 Merhaba yorgan alıcam e-bebekten ama birkaç ölçü var standart olan nedir? Yastıgın 45x35 yorganın ne olmalı ?
MasalAlparslanMom Se3008 bence önce beşiğini almalısın ki onun ölçüsüne göre nevresim alasın. Ben yaptım o hatayı. Nevresimimiz boşa çıktı şimdilik.Beşikle birlikte uyku setide aldık şimdilik onu kullanıcam . Nevresim takımını beşik ölçüsü kestiririm artık terzide