RH38 Kizlar göbegimde piercing var 11 haftalik hamileyim nezaman cikarmam gerekir plastik kullananlar varmi bu dönemde 😃 cok seviyordum cikarmak kalbimi kiracak😂
Cnarrrr645 RH38 kullanmıyorum ama 6 aya kadar göbek çıkmıyor çıksada az çıkıyor plastik yerine iyisinden alın sorun olacağını zannetmiyorum
Minnnakanne RH38 kesinlikle çıkar hata keşke daha erken çıkarsaydın benimde vardı şuan tam ordan yarılmaya başladı 31.haftaya kadar sorun yoktu şuan 32 ye giricem kötüye gidiyor :(
Ayseguldemir RH38 ben de çıkarmak istemiyorum araştırdım yaylı piercingler varmış hamileler için göbek büyüdükçe uzuyor ben de onlardan alıcam 😁
BegumIscanTunc RH38 canım benim gobegimde piercing var piercing salonlarında özel plastik piercingler var biraz daha uzun oluyor onu kullanabilirsin
Ayseguldemir RH38 almadım ben daha keseyi bile yeni gördüm ama ondan almayı düşünüyorum çıkarmayı düşünmüyorum delik kapanır o kadar sürede
idiloska RH38 benim de vardı geçen hafta kendiliğinden düştü. Alt tarafı açılmış, zaten karnım genişlemeye başladı.
Nida_Y RH38 valla salak gibi gittim 10. Haftada çıkardım oysa karnım 20. Haftadan sonra çıkmaya başladı. Şuan 27deyim kapandı :( çok pişmanım keşke hiç çıkarmasaydım
ezgkts Bende 12. Haftamda çıkarmıştım. Doktorum kalabilir dedi ama bi kaç yerde yırtık hikayesi okuyunca cesaret edemedim. 29. Haftadayım suan kapanmış. Doğumdan sonra tekrar deldiririm diye düşünüyorum kolay bi işlem nasıl olsa 😊