Ont123 Kızlar haftaya Pazartesi mecburi sezaryen oluyorum bebeğim makat geliş duruyor daha önce burda post açmıştım bu konuyla ilgili bebiş böyle gelmeyi tercih etti 🤷🏽♀️👻 Benimle aynı gün doğuma girecek arkadaşlar varmı? Önerilerinizi bekliyorum 🥰🥰
Zeyno1309 Ont123 benim de tam 40. Haftaya giriyorum 30 kasımda ama benim normal ilk doğumum o yüzden bunda da bekliyoruz
Umudyuklu Zeyno1309 Şuan sizde 39+3 olmalısınız bende 30 kasımda 40+1 oluyorum çünkü aynıyız😊 Doktorum bana 40+2 veya 3 gibi yatış verip suni ile başlatırız artik dedi siz ne karar verdiniz acaba🤗
T-k Ont123 Bizede 30 Kasım tarihi verildi. Arada heyecan geliyor sanırım pazar günü daha çok hissedeceğim🙈
Wonderwoman Ont123 30 Kasım benim kendi doğum günüm ☺️☺️ sizde hayırlısı ile kucağıniza alın inşallah
Zeyno1309 Umudyuklu yok hayır 39.2 deyim ben şuanda şehir hastanesine kontrole gidiyorum ben özel olmadığı için normal için bekliyorum pazartesi kontrole gidicem o zaman belli olacak herşey ☺️
Umudyuklu Ont123 Ne güzel mezun oluyorsunuz artik bizde sabırsızlanıyoruz inşallah sizin ve bizlerin de kolaylıkla geçer doğumlarımız🤲⚘