Merhaba anneler, burada ilk defa post açıyorum. 13+4 günlük hamileyim. 3 gündür idrarımı yaptıktan sonra çok fena yanma oluyor, sürekli idrarım varmış gibi hissediyorum ama lavaboya gittiğimde bi damla zor yapıyorum sizce ne iyi gelir ne yapabilirim ? Dün tahlil verdim sağlık ocağında bugün gidicem sonuç almaya ama çok rahatsızım ilaç alana kadar ne yapabilirim ?