Hhhh800 sizi yargılamak değil niyetim beni yanlış anlamayın lütfen ama içinizde can taşıyorsunuz doktorlar kesin olarak zararlı olarak diyor normal insan in zararlı olan bir şeyi bebeğiniz varken içilir mi diye sormanızı çok mantıklı görmedim ama naçizane tavsiyem içmemek için elinizden gelen her şeyi yapın. Burada çok anne gördüm ben hamileyken sigara içtim bebeğim sağlıklı doğdu diyorlar doğması sağlıklı ama gelişimi ne kadar sağlıklı olacak. Doğuştan akciğer hastası olacak belki bebeğiniz astım hastası olarak nefes almanın bi anlık kaybında ki değeri en iyi anlayanlardan biriyim aklıma o an geldikçe anneler doğmamış bebeklerine nasıl bunu yapmayı göze alabiliyorlar diye şaşıp kalıyorum. Umarım sizde bırakırsınız