kedidirokedi Merhaba kızlar şuan 11+3 haftalığım 2 hafta sonra cinsiyeti öğrenicez keseden cinsiyet tahmini yapabilen var mı çok merak ediyorum
kedidirokedi Nofa ![https://imgyukle.com/i/TUExBN] 5 haftalık ![https://i.imgyukle.com/2020/11/25/TUEcuy.jpg] 6 haftalık
Nuraygokce Nofa Nuraygokce Nofa bugün kontrolümüz vardı doktor kesin söylemedi ama kıza benziyor ddi birdahakine netleşir ddi👶👶👶