sinifcianne Kızlar merhaba tiroid sorunu yaşayan var mı? Aslında değerler arasında sonuclarım ama doltlrum 3 ün altında tutmamız gerek dedi 2 kez kan verdım sonuc 4.65 ve 3.69. 😑 ilaca başladım mecburen var mı boyle sorun yaşayan?
Deletedmom71 sinifcianne benimde 4.11 di. Ama bana 2 buçuğun altında tutmamız gerek dedi. Zaten ilaç takviyesi almaya başladım, 1 ay içinde her şey düzeldi çözülmeyecek bir şey değil merak etme 1.20 lerde falan şuan benim
Ozteber sinifcianne hamileligimin ilk 3 ayinda bendede cikti ilac kullandim 2.5 dustu ve her ay kan veriyorum kontrol altinda ilac almayoda biraktirdi doktorum yinede endokrine gittim korkulacak bişey yok ilaçlarınızı düzenli kullanin😊
bbestw sinifcianne 6 aydır her ay doz yükselterek devam edıyoruz hiç 2 bucugun altına düşemedik daha.. 21 den 5 e düşmesi de büyük başarı bizim için 😊😊
Esra___ sinifcianne benim troid bezim alındı cnmm gebeliğimi öğrendiğimde tsh 8 olmuştu 1 ayda 0,146ya indi en sonda 0,020 olmuş ilacın dozu değişti inş sağlıklı bi şekilde doğar bebeklerimiz troid çok önemli
Mesude26 sinifcianne benim ilk çıktığında 4.18 di dört ayda 1.09 a düştü canım sorun yapma ilaçlarını aksatma bişey olmaz ayrıca 3 ün altında değil 2 nin altında olması gerekiyo
sinifcianne Teşekkürler kızlar ben de euthyrox 25 mg ialaca başladım bugun inşallah düzelir. Hepimize sağlıklı doğumlar inşallah 🤰