Anne_ bende 39+1ayni durumdayim 1 aralığa kadar tarih verdi doktor hiç bi belirti yoktu geçen kontrolde de açılma yok kanala girmemiş demişti ilk gebeliğim sabrımız da kalmadı artık normal doğum istiyorum ama böyle olunca çevremden sezeryan ol baskısı başladı dua ediyorum artık doğsun diye her lavaboda nişan su bekliyorum ama yok 😞harekette ediyorum