_sumeyyebedir7_ Hamilelikte dusuk tansiyon normal tansiyon birde yüksek tansiyon değeri kaç bilen varmı aranızda
Pcoslubiranne _sumeyyebedir7_ gebelik diye ayrilmaz genelde aynidir.fakat gebelikte düsuk tansiyon normal kabul edilir.Tuzlu ayran yardımcin olur.Yüksek tansiyon tehlikelidir gebelik zehirlenmesine ve erken doguma.sebep olur.
_sumeyyebedir7_ Pcoslubiranne benim tansiyonum 12 bile hiç görmüyor 10 5 8 4.5 hep bu Aralık’ta dokturama gidene kadar yazacağım ama aşırı halsizlik oluyor korktum geçen gece hastanelik oldum bu yüzden normal Aralık kaç diye yazdım