ipekmommmm cevaplari okudumda, 5-6 senedir hipotiroidim var, ilac kullaniyorum. Tiroit ilaci sabahlari ac karina alinir. Yarim saat sonra kahvalti edilir. Gebeyken bunu yapamiyorum cunku ac karnima midem bulaniyor su içince istifra ediyorum. Biraz kahvalti ettikten sonra tiroit ilacimi aliyorum. Kan ilacinida gunun herhangi bir saatinde alabiliyorum