Amineberra12 Kızlar 7+2gunluk kanamam oldu doktoruka gıttım kalp, atışını dinledikgayet ıyı korkulacak, bısey yok dinlen ddı bide dusuk ıgnesı, vurdu bu, durumda karşılasan oldu mu?
elifnurrrr Amineberra12 benim de 7+2 de oldu kanamam kalp atışına baktı gönderdi geri korkulacak bşy yok bol bol dinlen dedi progestan kullanıyorum bide
Banuraa Amineberra12 canim benim de 6. Haftamda ve 9. Haftamda oldu. Kan rengi degil ama kahverengi. İlk seferde hemen hemen 1 hafta devam etti dusuk ignesi oldum acilde ve doktorum porgestana baslatti. İkinci sefer 3-4 gun falan surdu onda da ayni prosedur. Simdi 13+4’teyiz bir sikintimiz yok cok sukur insallah boyle devam eder. Doktorun sikinti yok dediyse sen yine dinlenmene bak cok kafaya takmamaya calis
elifnurrrr Amineberra12 evet 3 gündür yok kanamam ilaçlarımı alıp gün boyu yatıyorum sadece lavobaya kalkıyorum
Amineberra12 Banuraa ınsalalh bısey olmaz cnm. 🤗 Dinleniyorum, zaten doktor k8rkulca bısey, yok, ddı,