Kızlar bebeğim iri falan diye post açmıştım aç ve tok kan verdim şeker yuklemesinde şekerim çıkmamıştı dün verdigim kanlarda şeker çıktı 34 . Haftamdayim ama kızım 37 haftayla uyumlu diyetisyene gidicem yarın doktorum yönlendirdi aranızda bu durumu yaşayan var mı naptınız bebeğiniz etkilenmeden kilo olarak normal doğum yapabildiz mi 😔🥺