Nursahcan Arzucuk hic korkma canım rabbim yardımcın olur dualarım sizinle korkma panık yapma sonunda yavruna kavuşucaksın onu düşün onun hayalını kur kendını skaınlestır bol bol dua et
ulviyedemirbas2 Arzucuk korkmayın Allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim kucağınıza almayı Allah nasip etsin bebeğini🥰
Nasnas Hakkın da hayırlısı ne ise o olsun inşaaallah sağlık kucağına almak nasip olsun sakın kötü olma zaten zorlu bir süreçti kendini yıpratma lütfen
Adfgh Yarın benim de yatışım yapılıyor suni sancıyla başlatacaklar çok korkuyorum sizi neden sezeryanda alıyorlar acaba
Sevincccc Canım çatı muayenen yapıldı mı neye göre sezaryen dediler bende 35 haftalığım az bir zamanım kaldı
Arzucuk Sevincccc evet yapildi 38 haftalikta yapildi 2cm açilmam vardi ama şuan 41 haftalik oldum açilmam ilerlememiş suni verecekler bi değişiklik olmazsa mecbur sezeryan alacaklar