Babynest pişmanlıktır 😑 ikisinide aldım ana kucagının en yatay pozisyonunda uyuyor içinde doğduğundan beri , babynest i tek kullandığım yer bazen eşim işteyken yanıma koyuyorum yatağa, uyurken dikkatliyim ama nolur nolmaz diye içine koyuyorum olmasada olur yani ama anakucagı iş görüyor diyorum keşke kendi sallanandan alsaymışım daha da güzel olacakmış