Lütfen yardım edin😔geçen hafta perşembe günü bademciklerim şişti pazartesiye kadar süründüm pazartesi sabah tam boğazım geçti derken kuru bir öksürük başladı yine akşamında bademciklerim şişti ve öksürük çoğaldı, bir hafta oldu hala öksürükten kurtulamadım ve akşam oldumu çoşuyor boğazımda ÖKSÜRÜKTE , uyutmuyor resmen bu süre içerisinde denemediğim şey kalmadı, doktor sadece ıhlamur ve zencefil çayı içmeme izin verdi, ıhlamur zencefil bal pekmez hakiki zeytinyağı çörekotu bir haftadır sürekli bunları kullandım ve hala düzelme yok lütfen YARDIM EDİN NASIL GEÇER ???