Dryalp valla aynrn de oyle ben yarim simiti denedim cikarmadi . Bi paket maximus cikolata yedik cikarmadi . Muzla site de cikarmiyor . İlk defa hamurisi denedim yani belki iki tanesi yagda kizartmali olunca fazla mi geldi bilemedim nasil çıkardı öyle. 😣 Senin suyunda fazlalik var mi ? Benim çok şükür sekerim oldugunu bilmedigimde de suyumda fazlalik yoktu bebegim ondeydi hatta sekerden suphelendiler amaa ben geçen ay aşırı dikkat ettim asla kacamak yapmadim buna ragmen yine ondeydi o zamab yediklerimden cunku ozellijle yoğurt süt yumurtaa peynir ceviz findik badem muz tuketiyordum