37haftaligim 3 gündür ishal ve bugun de bulantım oldu doktorumu aradım ama ulaşamadım bebek hareketleri de iyi ama ben 37 haftama kadar hiç kusmam olmamisti reflüden dolayı geceleri oturarak uyuyorum bu sabah da uyurken kusmam olunca normal mi diye merak ettim doktoruma ulaşana kadar size sormak istedim pazartesi muaynem vardı her şey iyiydi bebek de iyiydi laktozsuz süt içmistim yanlislikla almisim pastorize yaziyor sandm evde de onu icmistim ishal ondan snra basladi acaba sütten dolayi mi 2 gundur icmiyorum döktüm yanlis aldigim fark edince