alenrenas1 Arkadaslar benim gibi bebegin şifonyerini dolabını ikeadan alacaklara müjde 2500 üstü bütün alısverişlerde kargo ücretsiz hemen alıyorum dolap sifonyeri 😅
aylinsss alenrenas1 ben dün gittim şifoniyerini beşiğini nevresim düzenleyici vs ne varsa ikeadan aldım ve hepsini eşim taşıdı arabaya ve eve akşam geldik tesadüfen gördük acayip sinir oldu eşim 😭
alenrenas1 aylinsss bende tesadüf bugun gördüm dedim alayım bir baktım kargo ücretsiz normalde 300 lira tutuyordu kargom 🤩
aylinsss alenrenas1 evet normalde nakliye ücreti fazla çıkıyor çok iyi denk geldi bize 🤣🤣kısmet artık siz kaçırmayın
alenrenas1 aylinsss aynen öyle valla o yüzden dedim burda paylaşayım belki insanlarda görürler işlerine yarar siz hangi sifonyeri aldınız hemnes vernikli olan mı ben canlı görmedim de
aylinsss alenrenas1 evet hemnes aldım sekiz çekmece olan bebek için şifoniyer ideal zaten dolaplar çok kuşlanışlı değil bisürü çekmecesi var içine düzenleyici aldım yine ikeadan minicik minicik eşyaları için ideal olur tavsiye ederim zaten bende instagramdan pinterestten annelerden görüp aldım
alenrenas1 aylinsss aynen bende Pinterest de gördüm ikeanın sitesinde sanki böyle beyazda gri hafif gölgeler var gibi gercektede öylemi , banada düzenleyici lazım ölcülerini nasıl aldınız aynen bende 8 cekmeceli olan 2299 tldi
aylinsss alenrenas1 aynı üründen bahsediyoruz hiç bir sorun yok üründe bizde magazadakini inceledik demonte aldık içine aynı ikeadan tek tek deneyip organizer aldım her çekmece için siz siteden alacaksanız direk düzenleyicilerin isimlerini verebilirm size siz kaçtane lazımsa ona göre alırsınız düzenleyici
aylinsss alenrenas1 2300 e aldım evet 100 tl zam geldi ben karar verene kadar sürekli zam geliyor diye aldım 28.haftadayım
alenrenas1 aylinsss aynen öyle sanırsam başta 2100 falandı git gide arttı olur cünkü ben cekmece içi kaç cm bilmiyorum yanlıs almak istemiyorum
aylinsss alenrenas1 skubb diye organizerlar ikeanın onlar cuk oturuyor çekmeceye altılısını aldım birkaç tane birkaçtanede skubb bölmeli kutu diye geçiyor göz göz böyle ondan aldım altılı dedigim altı ayrı kutu