confundo Merhaba arkadaşlar. Aşılama ile gebe kalanlarınız olmuştur. Hangi sıkıntılar için tedavi görüyordunuz? Problem sizde miydi eşinizde miydi? Bu ay aşılama yapılacak ilk defa tecrübelerinizi duymak isterim🥰
mbt34 confundo Benim ilk aşılamam olumsuz, ikinci için iğne kullanıyorum şu anda. Eşimin değerler sınırın biraz altında ama sıkıntı olmayacağını söyledi doktorlar. Bana da ilk kontrollerde sorun yok denildi ama yumurtalıklarda tembellik varmış.
Gzmm34 Merhaba arkadaşlar ben 10 Kasım’da ilk aşılamamı oldum 12 gün sonra kanda HCG bakıldı çok şükür pozitif çıktı.2 günde bir kan vermeye devam ediyorum değerimin 2 kat şeklinde artması için.Doktorum aşılama da dış gebelik riski olduğu için takip etmemiz gerekiyor dedi şu anda 4 haftalığız inş keseyi de yakın zamanda görürüz 🙏🏼
Gzmm34 confundo aslında hormon tahlillerim hsg herşey normaldi eşiminde spermiyogramı iyiydi en son yumurta tembelliğin olabilir dedi ilk defa yumurta takibi yapıldı tek bi yumurtam büyümüştü çatlatma iğnesi verdi sonra aşılama oldum.Nasip kısmet herşey elimizden geleni yapıyoruz ama Allah nasip etmişse oluyor. Birde kesinlikle stres yapılmaması gerekiyor.Akışına bırakın herşeyi kasmayın kendinizi.
confundo mbt34 yanıt için teşekkür ederim inşallah bu sefer olur🙏🏻 Yumurta tembelliği nedir biraz bahsedebilir misiniz ilk defa duyuyorum
confundo Gzmm34 yanıt için teşekkür ederim inşallah bu sefer olur🙏🏻 Yumurta tembelliği nedir biraz bahsedebilir misiniz ilk defa duyuyorum
mbt34 confundo detay olarak ben de çok bilmiyorum ama yumurtalar yeterince büyümüyor sanırım. İğne kullanırken kontrollerde istenildiği gibi büyümemişti çünkü. Ya da büyüdüğünde kalitesi de iyi olmayabilir.
Gzmm34 confundo yumurtalar yeteri büyüklüğe gelip çatlamıyor canım.Adetin ilk yada 2.günü doktora gidiyorsun o zaman başlıyor yumurta takibin.Yumurta büyütücü iğne kullanıyorsun yeterli büyüklüğe geldiğinde çatlatma iğnesi oluyorsun.Yaklaşık 36 saat sonra aşılaman oluyor sonra da gün aşırı ilişki yaşıyorsun gerisi nasip kısmet artık :)
Sedaimm Benim de yumurta olusumunda ve çatlamasında sorun vardı çok şükür ilk aşılamam tuttu gonalf ile yumurtlarım büyütülüp catlatılmıştı, 26 haftalığım😍 herkese ve bana sağlıklı hayırlı evlatlar nasip olsun